ASL1

گوناگون

ASL1

گوناگون

سریال دردسرهای عظیم2


دردسرهای عظیم2


مجموعه : فرهنگ هنر اصل وان )بخش دنیای بازیگران

الناز حبیبی و جواد عزتی

  
این سریال به کارگردانی «برزو نیک نژاد» از روز پنجشنبه 28 خردادماه مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21 پخش شده و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 17:30 خواهد بود.
مجموعه دردسرهای عظیم2 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است. در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی بعنوان ایفاگر نقش لطیف نقش های اصلی را بازی می کنند.
علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی ، مهران رجبی، پرستو گلستانی ، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی ، بهنوش صادقی ، امیرحسین صدیقه ومه لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.
 
الناز حبیبی و جواد عزتی
 
در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم» آمده است: با پیدا شدن بچه ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار باردیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می شوند. فرحان که خود را مدیون کمک های لطیف و بهار می داند سعی می کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند اما ... علیرضا کاظمی و امیر عربی بعنوان نویسندگان سری دوم این مجموعه نگارش فیلمنامه را بعهده دارند.





منبع:نمناک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.